Katolički odgovori

privatne stranice s raspravama o suvremenim vjerskim temama
Sada je Sub lis 05, 2024 17:30

Vrijeme na UTC + 01:00 sata




Započni novu temu Odgovori  [ 84 post(ov)a ]  Idi na stranu Prethodni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Sljedeće
Autor Poruka
PostPostano: Uto pro 20, 2016 20:45 
Avatar korisnika

Pridružen: Pet srp 24, 2009 22:03
Postovi: 4501
Zapošljavanje preko veze je općenito društveni problem, nije on veći u školstvu u usporedbi s drugim područjima.
A ovo da bi se svatko zaposlen u školi trebao opravdavati kako je dobio posao, to je provokacija.
U svim područjima u kojima na jedno otvoreno radno mjesto pristigne 40-50 molbi postoje i zli jezici i zavisti.
...
Podsjećam, tema je reforma školstva.


Vrh
 Profil  
 
PostPostano: Sri pro 21, 2016 09:59 
Avatar korisnika

Pridružen: Pon sij 27, 2014 17:53
Postovi: 565
Zapošljavanje preko veze je općenito društveni problem, nije on veći u školstvu u usporedbi s drugim područjima.

Istina...ali koga će djeca oponašati? Osim roditelja, tu su od starijih učitelji u školama, a ne zamjenica tajnice direktora za nabavku uredskog materijala u HŽ-u. :wink:
Citat:
A ovo da bi se svatko zaposlen u školi trebao opravdavati kako je dobio posao, to je provokacija.

Ne, nego činjenica. Naprosto roditelji čim vide mladu i lijepu učiteljicu već u sebi postavljaju retoričko pitanje kako je došla do posla. Samim time pada autoritet učitelja prvo u očima roditelja, a kao što sam gore rekao, djeca će oponašati roditelje tj. biti će im uzori...
...i eto formule za nerad, neznanje i nepoštivanje!

btw. izraz "morao" koji sam koristio u svom ranijem postu je prenesenog značenja (opis činjenice a ne opis dužnosti), pa je očito da te ova tema pogađa i više nego što bi trebala :wink:

Citat:
U svim područjima u kojima na jedno otvoreno radno mjesto pristigne 40-50 molbi postoje i zli jezici i zavisti.

Štos je što se u školstvu može zaposliti jedino preko politike, a politika zahtjeva od običnih građana nemoralne usluge - dakle, ili novac (kojeg se obično nema) ili skidaj gaćice. Imao sam jednu frendicu kojoj ni nepotizam nije pomogao jer je direktiva iz stranke jače snage. Dakle, tko god dođe do posla u školstvu, ne može a priori valjati u očima običnog puka.

Citat:
Podsjećam, tema je reforma školstva.

Slažem se...stoga smatram bitnim prije kurikuluma p(r)očistiti kadar. :wink:

_________________
........xxxx
........xxxx
....xxxxxxxxxx
....xxxxxxxxxx
........xxxx
........xxxx
....xxxxxxxxxx
....xxxxxxxxxx
........xxxx
........xxxx
Lista gnjavatora:
Dux - 11.8.2015.-11.8.2017.
srbki (hrki) - 12.8.2015.-12.8.9999.
CarolusRex - 27.7.2016.-27.7.9999.
crusader - 19.10.2016.-19.10.9999.


Vrh
 Profil  
 
PostPostano: Pon pro 26, 2016 17:12 
Avatar korisnika

Pridružen: Pet srp 24, 2009 22:03
Postovi: 4501
Citat:
Slažem se...stoga smatram bitnim prije kurikuluma p(r)očistiti kadar. :wink:

Točno, ali neki zaključci iz posta nisu baš valjani... treba uzeti u obzir da se politika miješa u učiteljski kadar (i još više u upravljački kadar) po stranačkom ključu, a ne po ključu mladosti i ljepote... Čim je "osnivač škole" Županija ili Grad, te isti drži gotovo polovinu članstva pojedinog školskog odbora, to su otvoreni zakonski ulazi u stranački nepotizam. Kriterij zapošljavanja "mladih i lijepih učiteljica" tu ne drži vodu, već kriterij stranačkih usluga i "ti meni - ja tebi" što također roditelji znaju ali često ne prosvjeduju. To se već toliko uvuklo u "narodne običaje" da nitko ne obraća ni pažnju... A ako bude slučajno zaposlena koja "starleta" to svima upada u oči...
:DD :DD :DD


Vrh
 Profil  
 
PostPostano: Pon pro 26, 2016 17:22 
Avatar korisnika

Pridružen: Pet srp 24, 2009 22:03
Postovi: 4501
Citat:
Štos je što se u školstvu može zaposliti jedino preko politike, a politika zahtjeva od običnih građana nemoralne usluge - dakle, ili novac (kojeg se obično nema) ili skidaj gaćice. Imao sam jednu frendicu kojoj ni nepotizam nije pomogao jer je direktiva iz stranke jače snage. Dakle, tko god dođe do posla u školstvu, ne može a priori valjati u očima običnog puka.

Ako nudiš novac, a u krivoj si stranci još će te i prijaviti... Prednost ima čista stranačka podobnost bez ikakvih novaca i gaćica... Da, da, često se tuda radi baš o sredovječnim muškarcima, koji nikom nisu zbog svoje ljepote sumnjivi...

Srećom po nas i za običan puk, još uvijek postoje pravične ravnateljice i ravnatelji kojima takvo nešto ne pada na pamet. :roll:


Vrh
 Profil  
 
PostPostano: Uto pro 27, 2016 09:34 
Avatar korisnika

Pridružen: Pon sij 27, 2014 17:53
Postovi: 565
Točno, ali neki zaključci iz posta nisu baš valjani... treba uzeti u obzir da se politika miješa u učiteljski kadar (i još više u upravljački kadar) po stranačkom ključu, a ne po ključu mladosti i ljepote... Čim je "osnivač škole" Županija ili Grad, te isti drži gotovo polovinu članstva pojedinog školskog odbora, to su otvoreni zakonski ulazi u stranački nepotizam. Kriterij zapošljavanja "mladih i lijepih učiteljica" tu ne drži vodu, već kriterij stranačkih usluga i "ti meni - ja tebi" što također roditelji znaju ali često ne prosvjeduju. To se već toliko uvuklo u "narodne običaje" da nitko ne obraća ni pažnju... A ako bude slučajno zaposlena koja "starleta" to svima upada u oči...
:DD :DD :DD

(...)

Ako nudiš novac, a u krivoj si stranci još će te i prijaviti... Prednost ima čista stranačka podobnost bez ikakvih novaca i gaćica... Da, da, često se tuda radi baš o sredovječnim muškarcima, koji nikom nisu zbog svoje ljepote sumnjivi...

A što je "skidanje gačica" nego držanje običnog čovjeka za gušu (da ne kažem jedan prosti izraz)? Ako se bez problema namjestio posao, još lakše se namjesti i otkaz... Zato i takve usluge i jesu dodatno poticane od strane politike - ne samo da se omaste brci, već se i te osobe drži pod kontrolom i bez partijske knjižice.
A narod (djecu) tko šiša! Glupi su kao i oni koji im predaju, ae... :roll:

Zato nekako i jesam imao više nastavnica(/profesorica) nego nastavnika(/profesora), a i kada bi otišli "stari" zamijenili bi ih "mlade". :wink:

_________________
........xxxx
........xxxx
....xxxxxxxxxx
....xxxxxxxxxx
........xxxx
........xxxx
....xxxxxxxxxx
....xxxxxxxxxx
........xxxx
........xxxx
Lista gnjavatora:
Dux - 11.8.2015.-11.8.2017.
srbki (hrki) - 12.8.2015.-12.8.9999.
CarolusRex - 27.7.2016.-27.7.9999.
crusader - 19.10.2016.-19.10.9999.


Vrh
 Profil  
 
PostPostano: Uto pro 27, 2016 21:24 
Avatar korisnika

Pridružen: Pet srp 24, 2009 22:03
Postovi: 4501
Što se tiče svjedočenja: može li, znači, biti istina, da osoba koja je nemoralno zaposlena djeci predaje moral(no)?
Može, naravno. Da se ispuni ono što je Isus rekao o pismoznancima: Činite što vam govore, ali se ne ravnajte po njihovim djelima...
Nema potpuno zle osobe koja ne bi mogla bar malo dobra prenijeti...
Isto je s roditeljima... Iz moje perspektive roditelji su "ovakvi i onakvi", ne baš uzor moralnosti svojoj djeci... Doduše, ima ih, ali u manjini manjine.
Ako roditelj sumnjiči učitelje i tako ruši njihov autoritet u očima djece, ne čini iz vjerničkog kuta gledano baš uslugu svojoj djeci.
Osobnih grijeha imamo svi - i učitelji, i roditelji, i svećenici, i Papa - a imat će ih i naša djeca.
Puno bitnija mi se čini "struktura grijeha" koja je vezana uz pedagogiju 20. stoljeća, neovisno o bilo čijem osobnom grijehu.
To je "struktura načela" koja nastoji svrgnuti "tradicionalno" jer su ga a priori proglasili lošim i nazadnim.
Roditelji se u to malo razumiju jer nisu studirali povijest pedagogije i povijest školskih reformi od prosvjetiteljstva naovamo, a malo ima i stručnih članaka na tu temu.
Zato ih razni "reformisti" i uspijevaju preveslati i pridobiti na svoj brod.


Vrh
 Profil  
 
PostPostano: Uto pro 27, 2016 23:21 
Avatar korisnika

Pridružen: Pon sij 27, 2014 17:53
Postovi: 565
Što se tiče svjedočenja: može li, znači, biti istina, da osoba koja je nemoralno zaposlena djeci predaje moral(no)?
Može, naravno. Da se ispuni ono što je Isus rekao o pismoznancima: Činite što vam govore, ali se ne ravnajte po njihovim djelima...
Nema potpuno zle osobe koja ne bi mogla bar malo dobra prenijeti...
Isto je s roditeljima... Iz moje perspektive roditelji su "ovakvi i onakvi", ne baš uzor moralnosti svojoj djeci... Doduše, ima ih, ali u manjini manjine.
Ako roditelj sumnjiči učitelje i tako ruši njihov autoritet u očima djece, ne čini iz vjerničkog kuta gledano baš uslugu svojoj djeci.
Osobnih grijeha imamo svi - i učitelji, i roditelji, i svećenici, i Papa - a imat će ih i naša djeca.

Isus je i rekao da loše stablo ne može donijeti dobra ploda (Mt 7, 16-20 i vidjeti Jak 3,12)...pa kako će nemoralni učitelj učiti djecu moralu? Ili kako će liberal učiti tradiciji?
Dođe na isto - teoretski može, ali u praksi nikako jer nitko ne želi raditi protiv svog interesa. Zato će i nemoralna nastavnica odgajati djecu slične sebi...pogotovo djevojčice. Jer ako sve žene na ovome svijetu skinu gaćice za posao, onda nisu "lake" već - žene!
Zato i imamo problem nemorala (npr. abortusa) među mladima jer moral zahtjeva i odgovornost...no to je već druga tema, ali je jasno što želim reći.

No, da ne zaboravim, može teoretski nastavnica koja je skinula gaćice za posao učiti djecu moralu ako taj isti moral i ima sama, a njen grijeh je posljedica pada (pogreške) a ne posljedica nakaradnog morala u kojem su takve radnje sasvim normalne i poželjne. Odnosno, ako je spojila "ugodno s korisnim" onda će djeci šiljiti fore neka rade "ono što ih ispunjava". Znate ono...vjernike ispunjava vjera, na nekom su fiksu...a nekom je i desetak centimetara dosta da ispuni i tijelo i dušu... Pa i ako taj "netko" ima 14 godina i stavlja golišave fotke na fejs. Nećemo sudit, zar ne? :roll:
...a ni zvat roditelje... :wink:

Toliko o "slobodnom i demokratskom" društvu. Baš se pitam zašto Vatikan nije demokracija... i neće ni bit.
Citat:
Puno bitnija mi se čini "struktura grijeha" koja je vezana uz pedagogiju 20. stoljeća, neovisno o bilo čijem osobnom grijehu.
To je "struktura načela" koja nastoji svrgnuti "tradicionalno" jer su ga a priori proglasili lošim i nazadnim.
Roditelji se u to malo razumiju jer nisu studirali povijest pedagogije i povijest školskih reformi od prosvjetiteljstva naovamo, a malo ima i stručnih članaka na tu temu.
Zato ih razni "reformisti" i uspijevaju preveslati i pridobiti na svoj brod.

Ovo baš i ne shvaćam što želiš reći, pa bih molio da mi pojasniš.

_________________
........xxxx
........xxxx
....xxxxxxxxxx
....xxxxxxxxxx
........xxxx
........xxxx
....xxxxxxxxxx
....xxxxxxxxxx
........xxxx
........xxxx
Lista gnjavatora:
Dux - 11.8.2015.-11.8.2017.
srbki (hrki) - 12.8.2015.-12.8.9999.
CarolusRex - 27.7.2016.-27.7.9999.
crusader - 19.10.2016.-19.10.9999.


Vrh
 Profil  
 
PostPostano: Pon sij 09, 2017 09:30 
Avatar korisnika

Pridružen: Pet srp 24, 2009 22:03
Postovi: 4501
Citat:
Ovo baš i ne shvaćam što želiš reći, pa bih molio da mi pojasniš.

Nešto o tome ima na linku:
http://www.vjeraidjela.com/zamke-humanisticke-psihologije-kao-temelja-cjelovite-kurikulne-reforme/


Vrh
 Profil  
 
PostPostano: Pon sij 09, 2017 17:35 
Avatar korisnika

Pridružen: Pon sij 27, 2014 17:53
Postovi: 565
Čitajući tekst koji si stavila, nekako sam dojma da smatraš "strukturom grijeha" doktrinu koja stoji iza te reforme, a koja je dovela do "neželjenih posljedica" unutar te reforme očitujući se, npr. u ograničavanju uloge učitelja.
Naveo sam taj primjer jer upravo to i je ono što tvrdim: da je kadar upitne kvalitete. Citirati ću samo jedna dio:
Citat:
(...)Sve je to vidljivo i u kurikulima, gdje se učitelja svodi na slugu Njegovu Veličanstvu „Ja“ pojedinoga učenika. Da, učitelj treba biti u službi učeniku i njegovu napredovanju u znanju, umijećima i osposobljenosti, ali tako da svojim znanjem, umješnošću, sposobnošću i iskustvom pomogne i olakša učeniku doći do istih i većih „odgojno-obrazovnih ishoda“ te da mu pomogne u izgradnji cjelovite osobe koja će se znati nositi sa životom, služiti ne samo osobnomu dobru, nego i dobru zajednice u kojoj živi.

Da...i sami autori kurikuluma ne vjeruju kadru. Zato se i radi "premosnica" jer ono postaje ad hoc rješenje. Niti jedna od pol. stranaka nema namjeru kadar dirati jer bi time izgubili glasove...tim više što su neke glasnice od njih samih i uštimane. :wink:
Zato rade logičan potez - oduzimaju prava, obveze i odgovornost nesposobnom kadru i prebacuju na same učenike - pa što Bog da!

Ili da cijelu situaciju usporedim s ovim: vrhovni vođa ne vjeruje dokazano nesposobnim generalima, pa vođenje ratnih operacija prepušta niže rangiranim časnicima u nadi da će oni preokrenuti tijek ratovanja.
Jest da je racionalnije takve generale maknuti i zamijeniti ih s boljima (bilo koristeći unutarnje rezerve, bilo obrazovanjem novih), ali ako želiš "mir u kući", onda samo uništiš dobro zamišljenu strukturu. Bolje dirati funkcije (prava i obveze) nego osobe (njihove interese)... :|

U stvari, doktrina koja stoji iza te reforme je blijedo opravdanje ispolitiziranosti školskog kadra. Nešto sl. partijskim doktrinarnim opravdanjima (koja proizlaze iz ideologije) svojih političkih akcija (koje proizlaze iz pragmatizma) koje su pokušala zaustaviti kola koja idu nizbrdo...dok nije 90-ih pala partija u svim državama Varšavskog pakta.

_________________
........xxxx
........xxxx
....xxxxxxxxxx
....xxxxxxxxxx
........xxxx
........xxxx
....xxxxxxxxxx
....xxxxxxxxxx
........xxxx
........xxxx
Lista gnjavatora:
Dux - 11.8.2015.-11.8.2017.
srbki (hrki) - 12.8.2015.-12.8.9999.
CarolusRex - 27.7.2016.-27.7.9999.
crusader - 19.10.2016.-19.10.9999.


Vrh
 Profil  
 
PostPostano: Pon sij 09, 2017 20:08 
Avatar korisnika

Pridružen: Pet srp 24, 2009 22:03
Postovi: 4501
Kadar je upravo „prikladan“ za reforme naslijepo, još se nije ni tinta osušila na HNOS-u, NOK-u, programima ZOO i GOO, a već su odbačeni, rastu sve više frustracije zbog djece s nekontroliranim ponašanjem i raznim vrstama teškoća, a još se nije prava rasprava povela o temeljima buduće možebitne reforme.

:lol: Ovaj put se očekuje da se država neće toliko miješati u posao struke kao u vrijeme prije '90-tih kad su državne doktrine bile materijalizam i idolatrija prema drugu Titu, ali ipak treba jasnije raščistiti što je to na čemu gradimo kulu (...pijesak ili stijena...)

Humanistička psihologija u svom je „čistom“ obliku među stručnjacima odavno odbačena (v. bilo koji priručnik psihologije učenja i nastave), a ono što je ostalo tiče se uglavnom indirektnih metoda (rad u skupinama, igra uloga...) što su neki svojevremeno htjeli apsolutizirati i gotovo ukinuti direktne metode (jer se radi više o učiteljskoj „aktivnosti“), ali to nisu prihvatili ni učenici ni nastavnici.

1901.g. jedna žena knjigom „Stoljeće djeteta“ uvodi tzv. pedocentrizam („dijete u središtu“) u odgoj i obrazovanje, što je dugo bila u školstvu tek alternativa, al itekako prihvaćena od strane roditelja pa danas imamo ništa drugo nego „epidemiju popustljivog odgoja“ u kojoj su djeca centar i božanstvo...

Abraham Maslow („teorija o samoostvarenju“ i hijerarhija motivacije) te Carl Rogers (koji je „izmislio“ rad u skupinama kao terapijsku radionicu za liječenje alkoholičara) nisu zapravo nikad ni željeli svoje zamisli isprobavati niti prenositi na djecu, smatrajući s pravom da se djeci treba ponuditi kvalitetno obrazovanje, a ne psihološke radionice i sensitivity training.

Antropocentrički humanizam kao odgojna zabluda ima svoja načela i vjerovanja u tzv. Humanističkom manifestu (1933.) čiji su potpisnici bili uglavnom po uvjerenju masoni. Evo kako je jedan kršćanski pisac opisao taj smjer: „antropocentrički humanizam, tj. onaj koji postavlja čovjeka na božansko prijestolje smatrajući ga vrhovnom vrednotom u svemiru. Takav humanizam ne zna čovjekovo nadnaravno određenje i vodi u ateizam. Pravi humanizam vodi računa o svim ljudskim dimenzijama.“

U nas je još 1908. g. poznati pedagog, po uvjerenju mason, Davorin Trstenjak, pisao kako treba Crkvi ukinuti pravo na odgoj, na vjeronauk u školama i na „uplitanje u odgojna pitanja“, jer je „njena prevlast završila s Novim vijekom“... (pogledaj spis: Slobodna škola) Njegove tekstove i razmišljanja danas prenosi na svojim web-stranicama udruga Protagora (pro-ateistička).

Georg Soros već 26 godina financira niz obrazovnih programa preko udruga kao što je „Forum za slobodu odgoja“ i niz drugih manjih udruga, a tu se ne radi o ničemu drugome nego o prevođenju gotovih licenciranih programa iz SAD-a i izdavanju knjiga i priručnika, te održavanju seminara za učitelje pod pokroviteljstvom Agencije za odgoj i Ministarstva. Nikakva refleksija, stručna analiza, kritička evaluacija, niti kakvo pedagoško istraživanje nije provedeno nad tim „uvezenim“ programima. To je u najmanju ruku čudno, jer ako je pedagogija znanost, a je, morala bi odgovarati znanstvenim metodologijama i istraživanjima i tu dati potkrijepiti svoje rezultate. „Eksperimentiranje“ nad djecom je zaista ludo i kontraproduktivno.

S obzirom na rezultate, edukolozi tvrde da su najbolje škole u SAD-u upravo katoličke škole, gdje se pozornost daje i cjelovitosti odgoja i disciplini i radu, a mi uvozimo liberalne masonske programe „za kritičko mišljenje“ i nitko ne reagira.

Htjela sam još spomenuti u ovom postu i svog omiljenog sv. Tomu Akvinskog. Kad se samo usporedi njegova teorija spoznaje (iz srednjeg vijeka!) s onom teorijom koju su usvojili prosvjetitelji (počevši od I. Kanta pa nadalje), vidi se koliko smo danas uskraćeni za jednu realnu, inteligentnu i zaista prosvjetljujuću filozofiju obrazovanja.

PS. tako je kadar koji je obrazovan još na titovim veleučilištima, a ne zna ništa o povijesti crkve, zaista kompetentan nekritički upijati sve liberalne metode za zapada...


Vrh
 Profil  
 
PostPostano: Čet sij 12, 2017 10:58 
Avatar korisnika

Pridružen: Pon sij 27, 2014 17:53
Postovi: 565
Slažem se u potpunosti da je kadar "prikladan za reforme na slijepo" jer je to alternativa poboljšanju samoga kadra koja se može napraviti na više načina. No, takvo što bi iziskivalo puno više para (doškolavanje) ili bi dovelo do nezadovoljstva i gubitka glasova (otkazi i prisilna umirovljenja nesposobnim nastavnicima).
Možda nisam bio jasan, pa ću opet reći: nauk (doktrina) koja stoji iza reforme je posljedica pragmatične politike. Ni sami nositelji pol. vlasti nužno ne vjeruju u ono što je radna skupina iznijela kao temelj za reformu; već su spremni prihvatiti bilošto samo da s jedne strane smire narod (nešto se radi) a s druge svoje pulene - nastavnike (tako da ih se ne dira).
Odnosno, i da se išlo s "postavljanjem križeva" i u udžbenike matematike (da se "zadovolji" nas tzv. "katolibane"), opet bi sve išlo preko leđa samih učenika jer ih nema tko pošteno naučiti. Nastavnik koji ne zna naprosto ne zna...loš je ma što god mu se dalo da uči djecu.
Drugim riječima, politika je trebala prvo pomesti kadar, a onda razmišljati o pitanjima koje navodiš. Nadam se da sam sada jasan. :wink:

btw. ne mogu se oteti dojmu da nekako ta reforma pokušava uvesti finski sistem obrazovanja (koji daje bolje rezultate od američkog), ali na "balkanski način" jer u Finskoj su učitelji i obrazovani (kvalitetni) i cijenjeni u društvu (tako i prihvaćeni, doživljeni). Zbog politizacije koja je upravo i počela u vrijeme Šugoslavije (pogotovo kada su se počeli dijeliti na srpsku i hrvatsku struju) danas imamo stanje kakvo imamo.
Evo i jedan infograf:
Slika

_________________
........xxxx
........xxxx
....xxxxxxxxxx
....xxxxxxxxxx
........xxxx
........xxxx
....xxxxxxxxxx
....xxxxxxxxxx
........xxxx
........xxxx
Lista gnjavatora:
Dux - 11.8.2015.-11.8.2017.
srbki (hrki) - 12.8.2015.-12.8.9999.
CarolusRex - 27.7.2016.-27.7.9999.
crusader - 19.10.2016.-19.10.9999.


Vrh
 Profil  
 
PostPostano: Pon sij 16, 2017 21:35 
Avatar korisnika

Pridružen: Pet srp 24, 2009 22:03
Postovi: 4501
:wink: Ne samo da cijene učitelje i drže do kvalitete, nego drže i do svoga rada i obrazovanja kao nekog prestiža, cijene to na drugačiji način nego mi... kod nas se još misli "lakim koracima do slave", našoj djeci su uzori razni big brotheri, supertalenti, zvjezdice, youtuberi, nogometaši i onda se dogodi da dobra djeca školu zapostavljaju zbog raznoraznih hobija... pa im dođu kao kazna i domaća zadaća i testovi i radi toga sve više mrze školu.
Mora sve imati viši smisao, jer inače i škola može izazvati traume, psihosomatske poremećaje ili depersonalizaciju, jer na kraju krajeva ona ne može biti svrha sama sebi. Mora imati jedan viši smisao.


Vrh
 Profil  
 
PostPostano: Pon sij 16, 2017 23:06 
Avatar korisnika

Pridružen: Pon sij 27, 2014 17:53
Postovi: 565
:wink: Ne samo da cijene učitelje i drže do kvalitete, nego drže i do svoga rada i obrazovanja kao nekog prestiža, cijene to na drugačiji način nego mi...

Ovo je blago rečeno, činjenica da je svoje nastavnike uopće ne cijenimo. No, ajde...shvaćam da želiš biti blaga.
Citat:
kod nas se još misli "lakim koracima do slave", našoj djeci su uzori razni big brotheri, supertalenti, zvjezdice, youtuberi, nogometaši i onda se dogodi da dobra djeca školu zapostavljaju zbog raznoraznih hobija...

A koga to djeca kopiraju? Pol dana su u školi, a drugu polovicu doma. Svaki drugi brak se raspadne, a u školi je kadar kakav je. I onda se čudimo što uzore nalaze gdje nalaze, što sve ranije stupaju u sexualne odnose i sl.
Mislim...zar nastavnica koja je podigla suknju kako bi dobila posao može djecu naučiti čednosti? :wink:
Citat:
Mora sve imati viši smisao, jer inače i škola može izazvati traume, psihosomatske poremećaje ili depersonalizaciju, jer na kraju krajeva ona ne može biti svrha sama sebi. Mora imati jedan viši smisao.

Slažem se...ali u državi gdje se stranke bore za prevlast, škola je samo sredstvo za dobijanje glasova...kao i sve u ovoj državi. Sasvim mi je jasno zašto dan-danas KC nije demokratska i neće najvjerojatnije nikada ni biti. :))

btw. njušim li to pomirbeniji ton? :wink:

_________________
........xxxx
........xxxx
....xxxxxxxxxx
....xxxxxxxxxx
........xxxx
........xxxx
....xxxxxxxxxx
....xxxxxxxxxx
........xxxx
........xxxx
Lista gnjavatora:
Dux - 11.8.2015.-11.8.2017.
srbki (hrki) - 12.8.2015.-12.8.9999.
CarolusRex - 27.7.2016.-27.7.9999.
crusader - 19.10.2016.-19.10.9999.


Vrh
 Profil  
 
PostPostano: Uto sij 17, 2017 20:49 
Avatar korisnika

Pridružen: Pet srp 24, 2009 22:03
Postovi: 4501
Citat:
činjenica da je svoje nastavnike uopće ne cijenimo.

To sam primijetila još dok si napisao:

Citat:
Naprosto roditelji čim vide mladu i lijepu učiteljicu već u sebi postavljaju retoričko pitanje kako je došla do posla. Samim time pada autoritet učitelja...


Tu je sve rečeno.
Ajd, ne mislim više replicirati...ciao.


Vrh
 Profil  
 
PostPostano: Uto sij 17, 2017 21:19 
Avatar korisnika

Pridružen: Pon sij 27, 2014 17:53
Postovi: 565
Ajd, ne mislim više replicirati...ciao.

Tschüss :P

_________________
........xxxx
........xxxx
....xxxxxxxxxx
....xxxxxxxxxx
........xxxx
........xxxx
....xxxxxxxxxx
....xxxxxxxxxx
........xxxx
........xxxx
Lista gnjavatora:
Dux - 11.8.2015.-11.8.2017.
srbki (hrki) - 12.8.2015.-12.8.9999.
CarolusRex - 27.7.2016.-27.7.9999.
crusader - 19.10.2016.-19.10.9999.


Vrh
 Profil  
 
Prikaz prethodnih postova:  Sortiraj po  
Započni novu temu Odgovori  [ 84 post(ov)a ]  Idi na stranu Prethodni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Sljedeće

Vrijeme na UTC + 01:00 sata


Tko je online

Nema registriranih korisnika pregledava forum i 1 gost


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.

Traži prema:
Idi na:  
Pokreće phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpbb.com.hr