Mišljenja sam da Poncije Pilat nije bez razloga pomenut u svakodnevnoj molitvi vjernika: naravno stoga da se povijesno odredi/prikaže vrijeme događanja ali još i više zbog njegove, malo je reći, negativne uloge u mučenju i smaknuću Krista.
A nije, tako reći, učinio ništa osim što je doslovno i figurativno oprao ruke. E, upravo o tome kako se njegov stil ponašanja tj. njegovi principi uvukoše u nas, želim ovo napisati i to u namjeri da probudim uspavane naše savjesti.
Pitam vas, a i sebe, može li jedan katolik jednostavno okretati glavu kad se od tisućljećima sačuvane normalne porodice pravi ruglo po LGBT mjerilima; šutjeti na nestajanje ljudstva iz svoje odumiruće domovine jer je novac potreban za ulaganja uložen u neke "antife", babe, politička vijeća nacionalnih manjina i slične, često bogohulne tvorevine koje sve rade na postepenom a u nekim slučajevima čak i planiranom uništavanju (o tom dokument:SANU) Hrvatske a velikim dijelom je taj manjak nastao jer je ulagano u obnavljanje ratom opustošenih područja a na čiji povrat od agresora imamo pravo ali ga ne tražimo jer nam je "prioritet" primanje u EU iste države koja je bila agresor nad nama. Može li šutjeti na nedozvoljavanje domaćoj dijaspori da se vrati jer bi svojim povratkom mogla stvoriti "neravnotežu sila" kad bi se napokon u narodu počelo širiti uvjerenje da oni što se od sigurne smrti spasiše bjegom s rodne grude, bijahu puno veći domoljubi od ovih koji su postali egzekutori preostalih porodica izbjeglih Hrvata a ti isti zločinci ostali su vladati na ovom krvlju posvećenom tlu po pravu jačeg i bezobzirnijeg.. Može li katolik šutjeti na nepravedne optužbe i presude stranih sudova našim herojima, na neprocesuiranje ili lažno procesuiranje nedostupnih zločinaca, ili što je još nevjerojatnije i uvredljivije za ljudski razum, domaće procesuiranje i zadržavanje u zatvorima do smrti naših junaka kao što je bio Bobetko, a sada je umirući Merčep, da spomenem samo neke; može li šutjeti na tolike nepravde prema braniteljima koje ih tjeraju na suicid dok se istovremeno glorificira i bogato nagrađuju stare komunističke strukture koje paradoksalno, iako u prosjeku 40 godina starije, nadživljuju naše domoljubne junake. Može li šutjeti na nepravedno ali istovremeno bogato honorirano blaćenje naše povijesti Može li šutjeti na odbacivanje HOSovog domovinskog pozdrava i uklanjanje ploča koje na njega podsjećaju uz istovremeno prihvaćanje vukovarskih ćiriličnih ploča, iako to zakon zabranjuje u takvom slučaju; može li šutjeti na ubijanje pred očima policije čovjeka koji je htio ukloniti tu sramotu i poniženje našeg naroda; može li šutjeti na podizanje mauzoleja u ratom najranjenijim područjima četnicima (Šoškočanin) proslavljenih sa svojeg najuspješnijeg krvavog pirovanja po Hrvatskoj; može li šutjeti na nepravedno ali istovremeno bogato honorirano blaćenje naše povijesti kao i trošenje enormnih svota na filmove upitne umjetničke a osobito povijesne vrijednosti, protukatoličke pisce i redatelje predstava i nedodirljive prostom puku, sumnjive družine brijunske (Šerbeđija) koje su bjelodano jasno predstavnici i glorifikatori jugoslavenskih, nikad preboljenih komunističkih ideala...
SVE TO MOŽE, ako na izborima ponovo glasuje za stare strukture koje upravo SADA provode tu i takvu politiku kakvu tek u tragovima (jer ovo je, naime, tek vidljivi vrh ledene, bolje reći - otrovne sante) ovdje prikazah.
Pitam vas koji ćete tako nehajno postupiti i poslije toga oprati ruke nakon što ste razapeli svoju domovinu, hoćete li sutra moći mirno i bez grižnje savjesti s obzirom na sve gore navedeno odgovoriti svojoj djeci i unucima zašto mnogi njihovi vršnjaci imaju dvije majke i nijednog oca ili obrnuto; a neki su opet bez roditelja proizvedeni u inkubatorima kao pilići; zašto dozvoljavamo da živimo u državi koja se sama zgraža nad prljavom poviješću svojih predaka iako ponekad čak iz povijesnih podataka drugih vidimo da to ne odgovara istini (npr. Austrija o Jelačiću, Mađarska o Zrinjskom); zašto je Hrvatska podignula i častila spomenik izmišljenim žrtvama a onih stvarnih i pravih koji su baš njoj žrtvu dragovoljno podinijeli, se stidjela; naposljetku zašto nas je svakim danom sve manje i to puno manje, dok pored nas bujaju i rastu kao divlji korov neki drugi doseljeni narodi drugih vjera i običaja, na području koje tisućama godina bjiaše hrvatsko. Zašto, zaboga, postasmo pored sveg prirodnog bogatstva i ljepote Lijepe naše, kako joj lascivno i prijetvorno tepamo, nakon 50 godina postojanja, najsiromašnija zemlja Europe?
|