...pa kada se već odnosi na muškarce, napisao bih umjesto "čedno odijevanje", "muževno odijevanje"....
Oprosti, ali potpuno krivo tumačiš ovu nakanu. Ili sam ja nesposoban objasniti je ili ti jednostavno ne pročitaš sa razumijevanjem ono što pišem.
Ne živimo u crno-bijelom svijetu i nije moguće svaku nakanu razložiti u detalje, trebalo bi nam sat vremena samo da pročitamo nakane prije krunice.
Moraš nakane čitati iz kršćanske moralne pozicije i uzimajući u obzir kršćanski jezik.
Napisane su simboličkim i jednostavnim jezikom, ali ne treba ih površno tumačiti.
Ova nakana govori o hipersekusaliziranom svijetu, o "religiji" tjelesnosti koja se ogleda na svakom koraku, od toga da ti obnažene žene i muškarci prodaju proizvode sa reklama, da je seksualnost zahvaljujući pornografiji otišla u patološke vode, da se izgubio osjećaj stida, da je promiskuitet postao ne samo normalan već i poželjan (pa nećeš valjda imati jednu ženu u životu i propustiti isprobati druge?!?), do toga da gomila djece (i muške, ali posebno ženske) do razine bolesti i samoozljeđivanja slijedi trendove oblikovanja tijela ... itd.
Kršćanski pogled na moral muško-ženskih odnosa je za svijet postao nakaradan. Čedno odijevanje se odnosi i na žene i na muškarce, kako doslovno, tako još više u prenesenom smislu: pornografska i generalno marketinška industrija stvara stereotipe koji se baziraju na pohoti, a odijevanje je jedan od vidljivijih simbola te patologije. Jedni druge hranimo u toj spirali: žene slijede ono za što su ih uvjerili da muškarci traže, muškarci slijede ono za što su ih uvjerili da žene traže. Netko mora prekinuti taj demonski krug. Mi kao muškarci molimo za muške slabosti i za jakost, da se muškarci vrate duhovnoj ulozi koju nam je Bog namijenio i tako automatski izađemo iz tog demonskog kruga. Jer konačni rezultat tog demonskog kruga je strašan: nesvjeno prinošenje preko 50 miliona djece na oltar demona svake godine.