Ovo je smiješno, sam sebe citiraš i odgovaraš. To je baš pričanje sa samim sobom.
Inače taj feminističko-teološki pristup nema mjesta u Crkvi i predstavlja pokušaj devijacije izvorne doktrine koju je Krist predao Katoličkoj Crkvi.
(1) Služba đakonisa bila bi barem neko
vrijeme legitimna služba u Crkvi. (2) Ta služba je označavana
pojmovima mysterion (na istoku), i ordo (na zapadu), što upućuje
na sakramentalni kontekst. (3) Ni jedan opći sabor, kao ni jedan
dokument učiteljstva koji obvezuje cijelu Crkvu, nije se direktno
izjasnio protiv đakonata žena. (4) Stoga je, barem teoretski,
moguće obnoviti đakonat žena kao crkvenu službu. (5) Potrebno je
promisliti ne samo teološke i liturgijske, nego i pastoralne razloge
takve obnove. (6) Mnoge nove službe u Crkvi (pastoralne suradnice,
službenice u karitativnoj, katehetskoj i evangelizatorskoj službi)
u stvari već sadrže elemente službe đakonata žena. (7) I do sada su u Crkvi neke službe nastajale a druge nestajale, dok su neke
obnavljane, pa ni đakonat žena ne bi bio izuzetak.
https://www.google.com/url?sa=t&source= ... viA3sKCsqp