O poglavlju 6. Fernandezove knjige u članku na sajtu CNA:
https://www.catholicnewsagency.com/news ... n-doctrineFernández’s description of “an experience of love, a passionate encounter with Jesus, that a sixteen-year-old-teenager [girl] told me about,” comes in the book’s sixth chapter, “My Beautiful, Come.”
The passage speaks of encountering Christ at the Sea of Galilee as he bathes and lies in the sand, and includes a lengthy description of kissing and caressing his body from head to toe.
O istoj temi La Croix
https://international.la-croix.com/news ... lity/18984National Catholic Reporter
https://www.ncregister.com/cna/cardinal ... e-that-nowNešto od tih napisa je prevedeno i kod nas, npr.:
https://www.bitno.net/vijesti/vatikan/f ... h-napisao/Kako je i sam shvatio, knjige su imale neprimjerene dijelove jer se sjetilna ljubav i Božja ljubav ne mogu ni poistovjetiti ni spojiti.
Dakako, on je mislio na bračnu sjetilnu ljubav koja je u sebi čista, ali Božja ljubav je sasvim drugačije naravi.
Zanimljivo je da sv. Ivan od Križa, karmelićanin i crkveni naučitelj, spominje tu pogrešku u shvaćanju (ne mislim reći da se radi o herezi) kao početničku manu (kušnju) koju treba prepoznati i ispraviti, naziva ju
duhovnom bludnosti (Tamna noć, 4. poglavlje) i piše da joj izvori mogu biti u tjelesnoj naravi, u đavlu ili u strahu. Gdje god da izvire, ta mana, ako joj se ne suprotstavlja, može potisnuti pravu Božju ljubav u duši jer se njih dvije međusobno isključuju. Koja je jača, ta prevladava...
Fernandez se brani da je pisao o poveznicama s bračnom ljubavi, jer je i biblijska
Pjesma nad pjesmama u nekim dijelovima izrazito sjetilna, ali ako je ta knjiga već sad prošlo vrijeme i on se od nje ograđuje, možemo mu oprostiti.